Emule na server

Petr Sremr sremr na hwg.cz
Neděle Listopad 20 11:14:54 CET 2005

Zdravim,

protoze jsem nad podobnym resenim na mem domacim serveru take uvazoval,
tak jsem to vyzkousel a bez problemu funguje.

 > Ja myslim, ze by to malo ist aj s aMule. Da sa totiz pouzivat tak, ze
bezi
 > ako demon (amuled). Nan sa da potom pripojit prikazom amulegui (pocuva na
 > porte 4712). Vyzera to rovnako ako "normalne" spustene aMule. Nikdy
som to
 > ale vzdialene cez siet neskusal - iba localhost. Pred prvym spustenim
 > amuled som musel aMule nakonfigurovat tak, ze som ho spustil "normalne".
 > Cize - ano, jeden krat tie X-ka asi budete potrebovat.

Zde je popsano, jak provest konfiguraci bez X-ek
http://www.amule.org/wiki/index.php/AMuleWeb

 > Este je moznost ciastocne ovladat aMule aj cez textove rozhranie - prikaz
 > amulecmd.
 >
 > V options je moznost zapnut aj nejaky amuleweb - neskusal som ale vyzera,
 > ze to bude webove rozhranie. :-)

Opravdu jde o Web rozhrani dostupne z libovolneho prohlizece na adrese
http://host:4711

--
Petr Sremr
HW group