ADSL router -> Slack router -> dva nezavisle sitove bloky

Oqak node.ch na centrum.cz
Neděle Listopad 20 17:42:53 CET 2005

> Takoveto produkty existuji. Napriklad jsou tak resene vpodstate veskere
> wifi site na letistich (pokud nejsou programove otevrene, napriklad ve VIP
> loungich).

Toto je reseni od Cisco, co pouziva i TELECOM, Eurotel v CR.

> [...]
> nikdo uz nemuze 'reusovat', jinak povoleni vyprsi za danou dobu dle
> zaplacene castky.
>
> Kdyz se clovek zamysli nad tim jak jsem zde popsal ze to funguje, tak ho
> asi po nejake chvili napadne jak to obejit a bez placeni si otevrit svoje
> IP spojeni ven a veskerou takovou ochranu obejit. Mam to vyzkousene a
> funguje to skutecne na drtive vetsine siti takto udelanych, napriklad na
> jiz zminovanych letistich. Mel jsem i nejakou snahu to reportovat, ale na
> me e-maily mi vetsinou prisla jen jakasi automaticka odpoved :)

Jak? Odchytem IP/MAC? No tak to snad pujde v pripade nesifrovane site
vzdycky. nebo i nejak jinak?

Me to neskutecne vytacelo, v Nemecku je takovych hotspotu plno, co po vas
chteji X Euro za hodinu. Radeji jsem si vzdy nasel nejaky open, zrejme
nezabezpeceny. Moc prace to neda...