ADSL router -> Slack router -> dva nezavisle sitove bloky

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Listopad 20 17:49:04 CET 2005

On Sun, 20 Nov 2005, Oqak wrote:

> Toto je reseni od Cisco, co pouziva i TELECOM, Eurotel v CR.

Ano, pouziva to velka spousta ruznych mobilnich operatoru. Ostatne ty wifi
site na letistich o kterych jsem mluvil a se kterymi mam zkusenosti v
drtive vetsine pripadu patri prave nejakym telekomunikacnim operatorum.

> Jak? Odchytem IP/MAC? No tak to snad pujde v pripade nesifrovane site vzdycky.
> nebo i nejak jinak?

Odchytem IP/MAC v drtive vetsine pripadu dojde ke kolizi s jiz existujicim
klientem, protoze ta spojeni jsou tam ustanovovana na pomerne kratkou
dobu. Navic se pomerne casto muze stat ze neni co odchytavat, protoze pro
vetsinu klientu je levnejsi pripojeni pres nejakej GPRS, nez pres tyto
hotspoty, takze na nich neni zrovna naval.

> Me to neskutecne vytacelo, v Nemecku je takovych hotspotu plno, co po vas
> chteji X Euro za hodinu. Radeji jsem si vzdy nasel nejaky open, zrejme
> nezabezpeceny. Moc prace to neda...

Ja jsem si radeji vymyslel jak to obejit a pouzivat tyto hotspoty. Hint:
na jejich strnane je potreba ten DNAT redirect pro web.

--
JiKos.