ADSL router -> Slack router -> dva nezavisle sitove bloky

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Listopad 21 11:04:22 CET 2005

On Sat, 19 Nov 2005 13:22:54 GMT, Oqak <node.ch na centrum.cz> wrote:

>  Pred casem jsem tady resil, ze ADSL s agregaci 1:20 (Telecom ma i 1:50)
>  tezko muze garantovat 100% nominalu a ze to spise bude litat od 40% do 80%,
>  jeste si myslite, ze HTB je vhodne pro tento ucel?

	:) To je spíš na reklamaci toho ADSL, protože takto se ta linka
normálně co já znám nechová. Měl jsem 256/64 (Ipex), a 99% času to jelo na
downloadu rychleji, než 245, pak jsem měl 128/64 (tuším Volný) a taky to
klesalo pod 120 jen velmi vyjímečně. Ze svého okolí vím, že to není nijak
vyjímečný příklad. Na tom se dá nasadit jakýkoli QoS a bude bez problému
fungovat dokud to neklesne pod výše uvedené hodnoty.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860