ADSL router -> Slack router -> dva nezavisle sitove bloky

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Listopad 21 11:08:56 CET 2005

On Sat, 19 Nov 2005 12:53:27 GMT, Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote:

>  Proc tak slozite? Staci
>  ADSL - ETH0,ETH1 - vsichni
>  a na eth1 napsat radek pro SFQ. Ten rozdeluje ferove sirku pasma.
>  Vulgarne receno: Jsi sam mas vsechno, jste dva, mate pulku, atd.

        To bych měl takový malý dotázek: (E)SFQ umí pracovat i pokud jsou
(by byly) na routeru všechny fronty packetů prázdné? Chápu, jak to funguje,
pokud v těch frontách něco je - to se pak "přehazuje" pořadí těch paketů v
těch frontách, na kterých SFQ běží --- tím se mi některé pakety ve frontě
"předběhnou" a jsou odeslány dřív, než by byly podle FIFO (o to v principu
jde), ale jak se fronta vytváří na jednom paketu?

	Pokud totiž zatížím linku, tak veškeré fronty (AFAIK) vzniknou a
jsou na routeru u providera, ne u mě, takže by mě zajímalo, s čím bude SFQ
pracovat.

PS: K "RTFM" přiložte prosím i link. :)
--
Vašek Stodůlka