ADSL router -> Slack router -> dva nezavisle sitove bloky

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Listopad 21 14:03:14 CET 2005

On Mon, 21 Nov 2005 12:25:58 GMT, Peter Surda <surda na shurdix.com> wrote:

>  Ano, jde to, skusal som to, ale v praxi sa mi to neosvedcilo. Aj ked je
>  to uz par rokov dozadu, mal som menej skusenosti, a bolo to na stabilnej
>  linke. Na nestabilnej to mozno bude zmysluplnejsie.
>
>  Menit aktivne parametre sa da cez "tc blabla change" (alebo replace,
>  nepamatam z hlavy, mozno ze existuju oba ale robia nieco ine). Na meranie
>  RTT som pouzival ping a vsetko to bolo zabalene v nejakom perlovom
>  skripte, ktory aj znazornoval jednoduchu grafiku aktualneho stavu. Mozem
>  to skusit niekde vyhrabat.

	Díky moc, ale to nebude potřeba. Já to teď neřeším, linky mám dobré.
Jenom mě zajímalo, jestli má někdo ozkoušené řešení tady pro ty WiFisty, co
by chtěli telefonovat a stahovat zaráz a aby to reagovalo i na počasí. :)

	BTW: Moc se mi tam nelíbí ten ping, ale na druhou stranu je to aspoň
jednoduché. Nějaký pasivní způcob by byl asi lepší.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860