RAID radic ADAPTEC

Ondrej Penicka penicka na web2day.org
Úterý Listopad 22 03:13:28 CET 2005

Mel jsem problemy (cca pul roky zpatky) s instalaci debianu 3.1 - jadro
2.6.8-2, obsahuje ovladac aacraid ve verzi 1.1.2. Pokud jsem vytvoril
mirror, ovladac se nacetl, ale nevytvoril /dev/sda. Spravne fungoval
pouze na poli s jednim diskem. Vse vyresila verze 1.1.5 z RHEL.

System jsem instaloval nejdrive do pole s jednim diskem (00), pote
zkompiloval novejsi ovladac a upravil initrd, po restaru jsem pole
odstranil, vytvoril nove se dvema zrcadlenymi disky a nastavil QUICK
INIT. System zustal neporusen na prvnim disku a synchronizaci se
presunul i na druhy (01).

-opio-