RAID radic ADAPTEC

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Listopad 23 07:53:07 CET 2005

On Mon, Nov 21, 2005 at 06:13:28PM -0800, Ondrej Penicka wrote:
> Mel jsem problemy (cca pul roky zpatky) s instalaci debianu 3.1 - jadro
> 2.6.8-2, obsahuje ovladac aacraid ve verzi 1.1.2. Pokud jsem vytvoril

Na aacraid bacha, stalo me to tyden zivota. Autorem je alan cox,
a casto to pise "....scsi hangs?" a raid je mrtvy. Nefungoval jak
vanila tak debiani kernely. Na strankach adaptecu jsou patche, ktere
lze aplikovat na starsi kernely (2.6.11), ale na nove nemate sanci,
protoze se zmenilo API pri SCSI :-). Jedine s cim to fungovalo jsou
ac kernely (pro me nepouzitelne) a RH kernely (pro me nepouzitelne).
Protoze mam patche, ktere bych tam rucne aplikoval tyden.

> mirror, ovladac se nacetl, ale nevytvoril /dev/sda. Spravne fungoval
> pouze na poli s jednim diskem. Vse vyresila verze 1.1.5 z RHEL.
>
> System jsem instaloval nejdrive do pole s jednim diskem (00), pote
> zkompiloval novejsi ovladac a upravil initrd, po restaru jsem pole
> odstranil, vytvoril nove se dvema zrcadlenymi disky a nastavil QUICK
> INIT. System zustal neporusen na prvnim disku a synchronizaci se
> presunul i na druhy (01).

Me ta karta umirala az jsem ji docasne vyhodil a doufam, ze ten ovladac
nekdo opravi do par mesicu.

-- Dalibor Straka