s3 UniChrome IGP a Mandriva 2006

"Bc. Miloš Bíba" milos.biba na gmail.com
Úterý Listopad 22 12:59:07 CET 2005

Dobrý den,

Zkoušel jsem instalovat Mandrivu 2006 na notebook, ale mám problém s
grafickou kartou...Pri instalaci se mi spravě detekuje jako S3
UniChrome, test probehne, ale po instalaci mi to bohuzel spusti X, tam
to jakoby načítá nejspíš přihlašovací dialog a spadne to do textové
nabídky, takto to dela do ztracena navěky, hdd při tom ani nebliká,
střídaěto prostě jen zapíná a vypíná displej. Zkoušel sem jak xorg s
hardware akcelerací tak bez ní, v obojím případě neúspěšně. A dokonce
když nastavím grafiku na VESA tak to dělá taky.

Předchozí nebo jiné distribuce mi to detekují jako VESA kartu a funguje
vše normálně, jen snad na přehrávání DVD se dá zapomenout, ale to není
primární úkol počítače a dá se řešit licencí na Windows zakoupenou k
notebooku...

Věděl by tu prosím někdo, čím to může být, a havně tedy co mám udělat
aby to běželo ?

Děkuji

HW: Celeron M, chipset VIA PN800 integrovaná grafika S3 UniChrome IGP
sdílená RAM (512 MB DDR)