s3 UniChrome IGP a Mandriva 2006

Jan Reznicek reznicekj na lfhk.cuni.cz
Úterý Listopad 22 14:12:25 CET 2005

Dobry den, rozumim tomu tak, ze jste pri instalaci nevyzkousel nastaveni
Xwindow? Pro me je tato vlastnost v "automatickych instalatorech"
uzivatelskych distribuci primo pokladem. Pokud vypise chybove hlaseni,
je mozne hned zacit patrani po problemu. Tuhle chvili bude nejlepsi
poslat do konference vypisy z logu a konfiguraci Xorg, urcite se tam da
najit bleska...

--
S pozdravem

Jan Reznicek