Apache a nefungujici direktiva DirectoryIndex

Lucas jezysek na gmail.com
Úterý Listopad 22 14:50:54 CET 2005

Zdravim vsechny.
Mam zvlastni problem s konfigurace Apache. V konfiguracnim souboru httpd.conf mam v direktive DirectoryIndex uveden jen index.php a stejne se me jako defaultni dokument zobrazuje index.html. At tam dam cokoliv, tak se nic nezmeni. Nejprve jsem zkousel prehazovat poradi jednotlivych parametru/souboru, ale jelikoz to nepomahalo, tak jsem zkusil samotny index.php.
Funkce server-info me hlasi, ze zmeny v konfiguraci byly akceptovany - vypise se viz nize(cast vypisu). Daemona po kazde zmene konfigurace restartuji.

Module Name: mod_dir.c
Content handlers: httpd/unix-directory
Configuration Phase Participation: Create Directory Config, Merge Directory Configs
Request Phase Participation: none
Module Directives:
DirectoryIndex - a list of file names
Current Configuration:
/etc/apache/httpd.conf
DirectoryIndex index.php

Jinak PHP me funguje bez problemu.

Mam SlackWare 10.1 (jadro myslim 2.4.30)
Apache/1.3.33, PHP/4.3.11

Prosim pomozte,
Lukas Pavlik