kopirovani vfat (Win98) souboru

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Listopad 22 17:37:15 CET 2005

Slavek Banko wrote:

>Ale zip archiv != WinZIP. Osobně WinZIP zásadně nepoužívám - co třeba
>7Zip, PowerArchiver, FilZip, PKzip, TotalCommander, Salamander, to co je
>ve Windows NT 5.1 a řada dalších? Všechny pracují se zip archivy. Má
>odpověď se právě týkala jen a pouze zip archivů.

No fajn, a tyhle pakovace kdyz jim reknete, ze chcete vytvorit ZIP
archiv, vam kazdy vytvori jiny (mluvime o nazvech souboru)? To se mi
nechce verit...
Jde mi o to mit utilitku, pomoci ktere v Linuxu vytvorim ZIP archiv
citelny/rozbalitelny na ceskym windowsu (a opacne), kdyz mam vfat
partisnu pripojenou s iocharset=utf8,codepage=852

Libor