Instalacia Fedory na PPC

simon na cesa.cz simon na cesa.cz
Středa Listopad 23 11:02:41 CET 2005

On Wed, 23 Nov 2005 10:42:16 +0100
Vladimir Rengevic <linux na grafon.sk> wrote:

> Pekny den,
>
> mam "drobny" problem. Na jedneho iMac-a chcem naisntalovat Linux. Stiahol
> som si Fedoru Core 4, spustil instalaciu. Partisny som vytvaral rucne aj
> automaticky, vzdy ma
> to nutilo vytvorit jednu specialnu pre apple. Instalacia prebehla bez
> problemov
> az na jednoduchu "drobnost" - neviem ho nabootovat. Z CD bootuje bez
> problemov,
> ale z disku ani za svet. Na zaver instalacie som postrehol aj hlasku o
> zavadzani bootloadera,
> [...]

a ten i-mac je OldWorld ?

jinak klicova slova pro google jsou
miboot,BootX pripadne OpenFirmware

miboot funguje ... bez macOsu ... [alespon mam ten dojem/to jako
ze si tim nejsem jist -)) ]

ja nemel v powerbooku baterky a tak jsem musel pouziivat
BootX kvulivaaa (hezky slovo) init hw ...

bootX ... nabehne mac os a v extensions spusti BootX,
kde si vyberete jestli dale do macOs nebo linuxu ... pripadne jak  ...
tj spusti kernel a preda mu parametry ...
....prirovnani BootX je loadlin.exe pro macos <10

no toz tak -)))