Instalacia Fedory na PPC

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Středa Listopad 23 11:19:52 CET 2005

Pekny den,

trochu nerozumiem ;o)

Co sa tyka verzie ten iMac je z roku 2000 MacOSX na nom oficialne
nabootovat nejde. Vraj su na
to nejake "obchadzky", ale neskusal som ich. Na disku mam momentalne len
Fedoru. Predpokladam
ale, ze tam nejaky zavadzac bude nainstalovany. Len ako vysvetli
systemu, ze ma bootovat prave z neho?

Vlado

--

Ing. Vladimir Rengevic