Instalacia Fedory na PPC

Marek Olšavský orsm na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 24 09:47:43 CET 2005

glum wrote:
> <muj dojem>
> nabehne bios ... tj openfirmware
> tam je zadano jak se bootuje (z ktere particie a co) ...
>   takze normalne se z dane particie pusti macos zavadec
>   ..uz si nepamatuju jak se jmenuje ale ikona je takovej ten vytlemenej comp
>   jmeno je dane v OpenFirmware a ten pokracuje v zavadeni systemu
> </muj dojem>
>
> tekze potrebujete zpusob jak zavest ...
>
> a) presvedcit openfirmware aby zavadel jinak
> b) miboot se umi tvarit jako ten macosii
> c) BootX ... ten potrebuje alespon core macosu ...
>    a nabehne zacatek systemu .. a potom se pokracuje
> [...]

PPC Fedora u sebe nema yaboot? Na Debianu a Ubuntu je, alespon me se
nainstaloval defaultne a jede v pohode. Takze muzete pridat bod d).
Kde je presne deleni Macu na ('old' || 'new').'world' nevím, já mám plně
funkční bUbuntu na iBook G3/366MHz (kulatý special edition s FireWire)...

-- -
	MaReK Olsavsky