Instalacia Fedory na PPC

glum simon na glum.cesa.cz
Středa Listopad 23 11:45:24 CET 2005

On Wed, 23 Nov 2005 11:19:52 +0100
Vladimir Rengevic <linux na grafon.sk> wrote:

> Pekny den,
>
> trochu nerozumiem ;o)
>
> Co sa tyka verzie ten iMac je z roku 2000 MacOSX na nom oficialne
> nabootovat nejde. Vraj su na
> to nejake "obchadzky", ale neskusal som ich. Na disku mam momentalne len
> Fedoru. Predpokladam
> ale, ze tam nejaky zavadzac bude nainstalovany. Len ako vysvetli
> systemu, ze ma bootovat prave z neho?
>
> Vlado

OldWorld ...NewWorld ... a tedka asi i ix86 ... -) .. ok  .. vynechme -)))

   ten nainstalovany zavadec .. je ? nebo predpokladate ...

fedoru jsem na macika nikdy nedaval ... jenom yelowdog a debiana..

<muj dojem>
nabehne bios ... tj openfirmware
tam je zadano jak se bootuje (z ktere particie a co) ...
  takze normalne se z dane particie pusti macos zavadec
  ..uz si nepamatuju jak se jmenuje ale ikona je takovej ten vytlemenej comp
  jmeno je dane v OpenFirmware a ten pokracuje v zavadeni systemu
</muj dojem>

tekze potrebujete zpusob jak zavest ...

a) presvedcit openfirmware aby zavadel jinak
b) miboot se umi tvarit jako ten macosii
c) BootX ... ten potrebuje alespon core macosu ...
   a nabehne zacatek systemu .. a potom se pokracuje
   linuxem nebo macosem ...

... zkusenosti mam s b) a c) ... za a jsem neuspel

... jinak pokud jeste mate instalaci MacOs .. tak zkuste nabootovat a spustit vyber
systemu k bootu ... nemam ted tady macika tak vam nereknu jak se to jmenuje ...
treba napovii jak je to s tiim bootloaderem

toz tak -)