Cyrus a automaticke vytvaranie folderov/mailboxov

Ernest Beinrohr Ernest.Beinrohr na axonpro.sk
Čtvrtek Listopad 24 10:27:05 CET 2005

Zdravim, pred casom som presiel na cyrus imap a mam s nim trocha
problemy. Postu si triedim nadalej upravenym .procmailrc, ktory vyzera
takto nejako:

:0 w:
* ^To.*MAILER-DAEMON@
| $DELIVER user.oernii.SYSTEM.postmaster >> $DLOG

a predcasom som tam doplnil datum, t.j. emaily by mali chodit do
mailboxu z datumom v nazve.
DATE2=`date +%Y-%m`
:0 w:
* ^To.*MAILER-DAEMON@
| $DELIVER user.oernii.SYSTEM.$DATE2.postmaster >> $DLOG

Problem je ak takyto folder/mailbox neexistuje, cyrus zahlasi chybu
"verify_user(user.oernii.SYSTEM.2005-11.postmaster) failed: Mailbox does
not exist" a posta sa nedoruci. Ak ten folder v mozille vytvorim, posta
tam pekne ide. Rad by som nastavil cyrusu nieco ako autocreation, ale
nasiel som jedine parameter *autocreatequota*, ktory tomu ale nepomohol.

neporadite niekto?
vdaka

--
Ernest Beinrohr, (Ing.) OERNii