Cyrus a automaticke vytvaranie folderov/mailboxov

Frantisek Cerny konference na ace-comp.cz
Čtvrtek Listopad 24 11:02:52 CET 2005

 > Problem je ak takyto folder/mailbox neexistuje, cyrus zahlasi chybu
"verify_user(user.oernii.SYSTEM.2005-11.postmaster) > failed: Mailbox
does not exist" a posta sa nedoruci. Ak ten folder v mozille vytvorim,
posta tam pekne ide.
 > Rad by som > nastavil cyrusu nieco ako autocreation, ale nasiel som
jedine parameter *autocreatequota*, ktory tomu ale nepomohol.

Ja pouzivam cyrus pres imap s nasledujicimi parametry:

autocreateinboxfolders: jmeno_slozky1|jmno_sluzky2
autosubscribeinboxfolders: jmeno_sozky1|jmno_sluzky2
createonpost: 1