Cyrus a automaticke vytvaranie folderov/mailboxov

Ernest Beinrohr Ernest.Beinrohr na axonpro.sk
Čtvrtek Listopad 24 11:14:55 CET 2005

Frantisek Cerny wrote:

> "verify_user(user.oernii.SYSTEM.2005-11.postmaster) > failed: Mailbox
> does not exist" a posta sa nedoruci. Ak ten folder v mozille vytvorim,
> posta tam pekne ide.
> jedine parameter *autocreatequota*, ktory tomu ale nepomohol.
>
> Ja pouzivam cyrus pres imap s nasledujicimi parametry:
>
> autocreateinboxfolders: jmeno_slozky1|jmno_sluzky2
> autosubscribeinboxfolders: jmeno_sozky1|jmno_sluzky2
> createonpost: 1

Ano, ale to mi vytvori iba dopredu definovane adresare. ja by som
potreboval vytvarat foldre napriklad podla aktualneho mesiace (nieco ako
user.oernii.2005-11.postmaster), a vypisovat vsetky 10rokov doredu sa mi
zda blbe.

ale dik, hladam dalej.

--
Ernest Beinrohr, (Ing.) OERNii