cyrus, sieve a upozorneni na mobil

Krištof Petr kristof.p na fce.vutbr.cz
Čtvrtek Listopad 24 14:20:30 CET 2005

Pavel Voch wrote:

> A nejak jinak by to neslo  ;-)  Priznam se, ze jsem vubec nepochopil jak
> pomoci sieve-notify odeslat sms a co jsem hledal na webu tak si porad
> lide stezuji, ze jim to nefunguje.
>
> Mate to v praxi vyzkousene nebo jen radite co jste videl v seznamu RFC?
>
> Bylo by hezke, kdyby napsal nekdo kdo to skutecne dela a jak. Ale dik za
> snahu.

Jeste jsem to nezkousel, ale mam to na seznamu ukolu :-)

Balik cyrus imap obsahuje daemona notifyd, ktery by tuto
funkcionalitu mel zajistovat.

Po letmem pohledu do dokumentace se zda, ze nema implementovanou
podporu pro vsechny metody notifikace zminovane v onom draftu,
ale to nevadi. Jestli to dobre chapu, Vy stejne nebudete
posilat SMSky pomoci vlastniho GSM zarizeni, ale budete
pouzivat nejakou email2sms gateway ErrorTelu.
Takze Vam staci pouzit metodu mailto.

Odbrzdete si notifyd v /etc/cyrus.conf a definujte
defaultni parametry v imapd.conf (bez nich to nepojede!).

Spis bych mel obavy z toho, jak to budou luseri konfigurovat.
Websieve to v basic modu neumi a v advanced modu to asi nikdo
delat nebude.

pk