cyrus, sieve a upozorneni na mobil

Pavel Voch pavel.voch na prodeco.cz
Čtvrtek Listopad 24 14:38:46 CET 2005

Krištof Petr wrote:

> Balik cyrus imap obsahuje daemona notifyd, ktery by tuto
> funkcionalitu mel zajistovat.

No dobre, zkusim to.

> Spis bych mel obavy z toho, jak to budou luseri konfigurovat.
> Websieve to v basic modu neumi a v advanced modu to asi nikdo
> delat nebude.

To je samozrejme dalsi problem. Moji useri nebudou mit moznost si to
sami editovat. Maximalne budou mit na intranetu moznost zapnout
upozornovani na mobil a vacation.

BTW, existuje v cyrusu moznost mit globalni sieve skript, ktery se bude
provadet vsem a pak zvlast pro kazdeho uzivatele? Pripadne moznost mit
aktivnich vice skriptu? Asi ne, ze.

Pavel Voch