Xka padaji

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Listopad 25 01:04:27 CET 2005

Dalibor Straka wrote:

> Zkuste nejaky stress test, podivejte se jestli neumira disk, pamet,
> a pak jestli pri padu (coz se ve vasem pripade da dobre reprodukovat
> ;) nedochazi misto na swapu. Dokonce bych si odvazne pustil strace
> nejdrive bez -f ;).

Pri vsi ucte pane Strako, ja bych v tomto pripade udelal jinou vec. Vynesl
bych pocitac nekam, kde je konstantni teplota pod tech 19st, treba do sklepa
nebo tak, nechal bych ho aklimatizovat cca hodinu a pak ho zapnul. Pokud pri
teto teplote nenabehne, tak je tam neco blbe v HW. Uz jsem zazil (asi) mikro
trhliny nekde na boardu, kde to delalo neco podobneho. Studeny nastartoval,
po ohrati zacal padat. Tam naopak vynesen na pudu (v zime tam bylo +5st.C)
bezel 10 hodin. Prinesen do mistnosti s cca 25st.C bezel 10 minut a padal.
Vyresila to vymena boardu, nic jineho s tim neslo delat.
Take to mohou byt spatne kontakty na pametech. Bud pregumovat tvrdou gumou
(a ocistit dzinami), nebo zkusit vymenit. Ovsem i tady muze byt to, ze se
slot teplotou nejak podivne zkrouti a nektery kontakt obcas vede, jindy ne.
Takze se zda, ze je vadna pamet, ale ona muze v jinem boardu fungovat
naprosto skvele.
Stejna teplotni zavislost muze byt ve slotu graficke karty, nebo primo na
grafarne. Ovsem ta je potom na vyhozeni (mam tu nVidii asi 5 takovych, ze po
ohrati nebo naopak za studena nefunguji).
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz