Xka padaji

Vlada Macek tuttle na bbs.fsik.cvut.cz
Pátek Listopad 25 12:56:07 CET 2005

[At 25.11.2005 01:04, Petr Vileta kindly sent the following quotation.]

> Vynesl bych pocitac nekam, kde je konstantni teplota pod tech 19st,
> treba do sklepa nebo tak, nechal bych ho aklimatizovat cca hodinu a
> pak ho zapnul. Pokud pri teto teplote nenabehne, tak je tam neco blbe
> v HW. Uz jsem zazil (asi) mikro trhliny nekde na boardu, kde to
> delalo neco podobneho. Studeny nastartoval, po ohrati zacal padat.
> Tam naopak vynesen na pudu (v zime tam bylo +5st.C) bezel 10 hodin.
> Prinesen do mistnosti s cca 25st.C bezel 10 minut a padal. Vyresila
> to vymena boardu, nic jineho s tim neslo delat. Take to mohou byt
> [...]

Za tipy obema panum dekuji. Toto zni pravdepodobne a schudne, ale porad
mi tam nesedi to, ze se problem neprojevuje samovolnym resetem nebo
padem aplikaci, ale temer vzdy padem X serveru (ci nespravnou funkci
nejakeho programu, ktery vyusti v pad X serveru). Proste za dve sekundy
stojim pred logovaci obrazovkou XDM.

Neni to divne, aby tohle zpusobovaly trhliny na MB? Spis me napadlo, ze
odchazi grafika (pripadne mechanicky ten jeji slot), protoze Xka jsou s
grafikou v kompu spojene asi nejvic. Vam to divne neprijde?

Nicmene zkusim vymenit grafiku (Matrox G400 AGP) az se k nejake dostanu
a uvidime. Jinak rozbiju prasatko na vetsi upgrade.

--

\//\/\
(Sometimes credited as 1494 F8DD 6379 4CD7 E7E3 1FC9 D750 4243 1F05 9424.)