0k buffers - problem?

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Pátek Listopad 25 17:13:00 CET 2005

On Fri, 25 Nov 2005, Martin `MJ' Mares wrote:

> Hello, world!\n

> A neni to tim, ze filesystem, ktery na tom prvnim stroji pouzivate,
> vubec zadne buffers nealokuje? Nektere filesystemy si vystaci s page cache.

Situace je na tech strojich velmi podobna - na obou sda1+sda2 jako xfs a
dva svazky pripojene pres nfs. Ten s buffers ma krom toho jeste /dev/ram0
jako ext2, ale to snad nemuze mit na toto vliv.

Jinak by mne samozrejme zajimal teoreticky rozbor teto otazky, jako kdo a
kdy buffers muze alokovat, pokud by nekdo k tomu byl ochoten.

s pozdravem
--
Ondrej Koala Vacha