ADSL modem Sagem Fast 840 v Linuxu - stále unoperational

=?UTF-8?Q?Michal_Ka=B9par?= mkaspar na it-media.cz
Sobota Listopad 26 21:22:55 CET 2005

On Fri, Nov 25, 2005 at 12:35:17AM +0100, Martin Šanda wrote:
> Zkoušel jsem, ale nic nepomohlo. Dokonce i s tou 1.9.9.1, se kterou to mělo
> určitě chodit (podle rady na ABC Linuxu) 2.0.1 jsem na webu bohužel nesehnal.
> Tak mě napadá, nemůže být problém v tom, že na tom stroji nejsou žádná X-ka?
> Je to sice uhozené, ale když jsem koukal do souboru eagleconnect.conf, tak tam
> bylo jen nějaké nastavení pro fonty (velikost 10), což by pro příkazový řádek
> byla naprosto irelevantní informace.

Nemělo. Já to taky rozbíhal na stroji bez X (respektive pouze z
xfree86-common).
Nic jiného mě moc nenapadá. Nicméně pokud se po eaglectl -d (či jak
přesně ten příkaz je) nedostane z initializing do operationa, tak by
mohlo být něco špatného i s tím modemem. Pod Windows jste ho zkoušel?

--
Michal Kašpar