ADSL modem Sagem Fast 840 v Linuxu - vyřešeno - ale nový problém s routováním

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Neděle Listopad 27 10:27:22 CET 2005

Problém vyřešen.
Bylo to triviální. Prohodil jsem kabely na spliteru ;o)

Teď, ale řeším jiný problém.
Naprosto se mi nedaří přimět systém, aby routoval i na jiné počítače.
Nevím úplně přesně, jestli mám routovat ppp0, nebo eth1.
Možná by bylo lepší přecejenom sehnat ethernetoný adsl modem. Tohle usb
šidítko je takové "nepolapitelné"...

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Tajemství září za bílého dne, tajemno splývá s temnotou.
                                                         Georges Braque