ADSL modem Sagem Fast 840 v Linuxu - vyřešeno - ale nový problém s routováním

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Neděle Listopad 27 12:49:44 CET 2005

Martin Šanda napsal(a):

>Problém vyřešen.
>Bylo to triviální. Prohodil jsem kabely na spliteru ;o)
>
>Teď, ale řeším jiný problém.
>Naprosto se mi nedaří přimět systém, aby routoval i na jiné počítače.
>Nevím úplně přesně, jestli mám routovat ppp0, nebo eth1.

Pokud ma ADSL zajistovat spojeni do Internetu pro dalsi pocitace,
tak musite spustit maskaradu a routovat ppp0.

Nejlepsi je pridat do parametru pro pppd defaultroute, to nastavi,
po pripojeni, spravne routu na ppp0

A routovani se zapina v RH takto:
/etc/sysctl.conf
net.ipv4ip_forward=0"    (na =1 (zapnuto))

Bez toho jde ping po vnitrni siti a do Internetu vidi jen router.

--
Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770