ADSL modem Speedtouch Home POTS - zkušenosti

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Neděle Listopad 27 13:37:45 CET 2005

Martin Šanda napsal(a):

>Dobrý den!
>
>Navazuju na předchozí dotaz ohledně ADSL modemu Sagem F na st 840.
>Mám možnost koupit ethernetový ADSL modem Speedtouch Home.
>Trochu mě vydělilo to, že by se tento modem měl nastavovat pomocí prohlížeče
>na stránce s javascriptovým menu, takže se to nedá udělat v linksu (na
>routeru nemám Xserver) Je to pravda?
>Dá se to nějak obejít?
>Dá se to případně udělat jednorázově na jiném počítači s Xrozhraním?

Nenastavoval jsem konkretne tenhle, ale stacilo ho nastavit jednou a
bylo to.

>Pracuje ten modem také v PPPoE?
>(Pro uživatele SuSE) rozpozná tento mocem Yast?

Ono je to jedno, jestli ho pozna nebo ne.
Modem na eth se chova jako jiny pocitac - router a klidne to umi i pro
celou sit :-)
Takze staci jeden ADSL router a cela sit je pripojena do Internetu.
Ja vetsinou pouzil Draytek Vigor, ale to je ponekud jina cenova
kategorie ...

--
Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770