ADSL modem Speedtouch Home POTS - zkušenosti

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Neděle Listopad 27 13:38:55 CET 2005

Dne ne 27. listopadu 2005 10:27 Martin Šanda napsal(a):
> Dobrý den!
>
> Navazuju na předchozí dotaz ohledně ADSL modemu Sagem F na st 840.
> Mám možnost koupit ethernetový ADSL modem Speedtouch Home.
> Trochu mě vydělilo to, že by se tento modem měl nastavovat pomocí
> prohlížeče na stránce s javascriptovým menu, takže se to nedá udělat v
> linksu (na routeru nemám Xserver) Je to pravda?
> Dá se to nějak obejít?
> Dá se to případně udělat jednorázově na jiném počítači s Xrozhraním?
> Pracuje ten modem také v PPPoE?
> (Pro uživatele SuSE) rozpozná tento mocem Yast?

Na všechno ti neodpovím, ale samozřejmě nastavit to můžeš na jiném PC, kde je
prohlížeč normální (na druhou stranu já měl router od SMC a tam takové
chujoviny nebyly). Pokud tam ta menu je takto, asi to neobejdeš (leda že by
šel nasavit ještě přes něco jiného, např. telnet atd., ale dosti o tom
pochybuji). Yast jej IMHO nerozpozná, protože je to zapojené jako prvek v
síti (má vlastní IP atd.), tudíž pro to PC v podstatě jako ani neexistuje.

--
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \