Utlouk (outlook) mi kasle na certifikat SSL

Petr Bartel cyber na irix-servis.cz
Pondělí Listopad 28 11:41:33 CET 2005

Dobry den,
Jak ja nemam rad M$,do nedavna mi to krasne chodilo a nyni, ee. Mam
server na nem postfix a k nemu dovecot. Poskytuju pop3s. Certifikat mam
vygenerovani pro spravne CN, pokud teda nevadi ze na ten stroj se ten
port pouze forwarduje ? A certifikat CA jsem zkonvertoval do .crt a
naiportovat ve widlich. Bohuzel outlook porad mele ze certifikat je
neduveryhodny a nelze overit.Tak nevim co by mohlo byt spatne zkousel
jsem to z OE i velkeho outlooku a nekolika verzi 2002, 2003..

Diky za moznou pomoc.

Petr