Utlouk (outlook) mi kasle na certifikat SSL

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Pondělí Listopad 28 12:07:33 CET 2005

Ahoj,

On Mon, Nov 28, 2005 at 11:41:33AM +0100 or thereabouts, Petr Bartel wrote:
> Dobry den,
> Jak ja nemam rad M$,do nedavna mi to krasne chodilo a nyni, ee. Mam
> server na nem postfix a k nemu dovecot. Poskytuju pop3s. Certifikat mam
> vygenerovani pro spravne CN, pokud teda nevadi ze na ten stroj se ten
> port pouze forwarduje ? A certifikat CA jsem zkonvertoval do .crt a
> naiportovat ve widlich. Bohuzel outlook porad mele ze certifikat je
> neduveryhodny a nelze overit.Tak nevim co by mohlo byt spatne zkousel
> jsem to z OE i velkeho outlooku a nekolika verzi 2002, 2003..

  Certifikat ma aku CA (certifikacnu autoritu)? Je to vlastnymi silami
  zgenerovany certifikat? Alebo je signovany neakou verejnou CA
  (verisign, atd.).

  Ak je to vlastna CA, tak treba este jej certifikat natiahnut (cez
  Explorer napriklad).

--
Martin Hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin na aeternal.net
   * https://aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"