ADSL modem Speedtouch Home POTS - zkušenosti

Jaromir jrn na seznam.cz
Pondělí Listopad 28 13:27:23 CET 2005

Martin Šanda napsal(a):
> Dobrý den!
>
> Navazuju na předchozí dotaz ohledně ADSL modemu Sagem F na st 840.
> Mám možnost koupit ethernetový ADSL modem Speedtouch Home.
> Trochu mě vydělilo to, že by se tento modem měl nastavovat pomocí prohlížeče
> na stránce s javascriptovým menu, takže se to nedá udělat v linksu (na
> routeru nemám Xserver) Je to pravda?
> Dá se to nějak obejít?
> Dá se to případně udělat jednorázově na jiném počítači s Xrozhraním?
> Pracuje ten modem také v PPPoE?
> (Pro uživatele SuSE) rozpozná tento mocem Yast?

ST pokud vim je produkt ALCATELu ktery vyrabi kdekdo, napr. Thomson
apod. Dokumentace tvrdi, ze jde nastavit i pres Telnet. A to z obou
stran. Nicmene tam nejsou defaultne otevreny porty. Takze se to stejne
musi otevrit na nejakem pouzitelnem browseru.
Jinak bacha. Jeden ma bracha a ten si odmita pamatovat nastaveni NATu.
Ten muj zas zapomina ze ma mit pustenej www server pro administraci.
Existujou updaty firmwaru ale nejsem si jist jak kvalitni :(

Jaromir Nemecek