Re: ADSL modem Speedtouch Home POTS - zkušenosti

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pondělí Listopad 28 19:14:18 CET 2005

2005/11/28, Jaromir <jrn na seznam.cz>:
> [...]

Používáme v práci. Máme ho od úplného začátku ADSL v Praze. Nejsem si
vůbec jistý, že podporuje PPPoE, protože jsem volal na podporu
telecomu, když jsem se dozvěděl, že to mají předělávat z PPPoA na
PPPoE a tam mi řekli, že nám dají jiný modem (máme ho v pronájmu).
Nicméně se do něj pomocí trochu hackování dá nahrát firmware z
SpeedTouch Pro. Telnetem se dá nastavit v pohodě, dá se říci, že se
toho dá telnetem ponastavit daleko více, než tím webrozhraním.

--
S pozdravem
Tomáš Krbec