Debian testing i386 vs. AMD64

NOVOGEAR novogear@novogear.cz novogear na novogear.cz
Pondělí Listopad 28 14:15:22 CET 2005

Planuji na jeden novy server nainstalovat Debian.
Protoze to bude server, ktery nebude dostupny z
internetu a bude na nem nainstalovany jen zaklad +
samba a obsahuje hardware (RAID) ktery soucasna stable verze
nepodporuje, tak jsem uvazoval ze pouziji verzi testing.
Procesor je Intel Xeon Dual Core proto jsem chtel pouzit
port pro AMD64, tj. pro 64bit procesory, ktera funguje i
s timto procesorem. Zarazil mne vsak tento blog na
http://www.abclinuxu.cz/blog/bsd_blocek/2005/11/27/111000
kde autor pro verzi AMD64 ma vyhrady.

Myslite si ze mam pouzit port AMD64, nebo radeji zustat
u i386 + mozna kompilace kernelu pro 64bit?

Napr. Ubuntu podle mne z verze testing vychazi, takze
by to snad melo slapat, ale radeji bych tam mel ten Debian.

Doted jsem pouzival jine distribuce a chtel bych to s
Debianem zkusit. Jaky mate nazor pro pouziti Debianu
testing pro AMD64?

Je mi jasne ze by tam mela byt verze stable, ale ja prece jen
preferuji novejsi verze a stejne bych to musel cele prekopavat
kvuli podpory RAIDU.

Nebo plati ze testing na server rozhodne ne?

Dekuji

S pozdravem

--
Ondřej Prokop