Debian testing i386 vs. AMD64

Zdenek Janis zdenek.janis na brajan.cz
Pondělí Listopad 28 16:25:22 CET 2005

Tosuja wrote:
> Ja
> jsem ho zkousel na pracovni stanici (Athlon 64) pred nekolika mesici a
> nebyl to dobry napad, i386 verze byla stabilnejsi. V AMD64 portu par
> veci nejelo, nektere programy systematicky padaly (Firefox....)

mam unstable debian na pracovni stanici a temer si nemohu stezovat -
kernel si prekladam sam a balicky pouzivam z:

deb http://amd64.debian.net/debian-amd64 unstable main contrib non-free
deb-src http://amd64.debian.net/debian-amd64 unstable main contrib non-free

Ohledne toho firefoxu - taky mi to priserne padalo, ale stacilo
odinstalovat podporu flashu a je po padavosti - to bylo pred nekolika
mesici, od te doby jsem flash nezkousel a nijak mi k zivotu neschazi.

HW: AMD Athlon 64bit, RAM kingston MB ASUS A8N-SLI premium, HDD SATA, ...

--
                Zdenek Janis