obraz disku

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Úterý Listopad 29 20:50:20 CET 2005

On Tue, 29 Nov 2005 bambas.linux na centrum.cz wrote:
>  Muzete mi poradit nejaky nastroj na kopii disku, kde jsou ovsem dve
> partisnz, ale kazda jineho typu? win, ext3 (/boot) a reiserfs (/). Je
> jedno jeslti pod linux ci pod win. Pod linuxem to sand zvladne dd?
Pokud se jedna o velikostne stejne disky, staci dd.
Pokud je novy disk vetsi a chces ho vyuzit naplno, muzes vytvorit stejne
velke oddily na novem disku a zkopirovat je ddckem, nebo je muzes vytvorit
jinak velke a pak by mohl stacit tar a opravit bootovaci zaznamy.

                             Karel Dudasek