obraz disku

Tibor Zenis gzenis na gmail.com
Úterý Listopad 29 20:52:11 CET 2005

On 11/29/05, bambas.linux na centrum.cz <bambas.linux na centrum.cz> wrote:

>  Muzete mi poradit nejaky nastroj na kopii disku, kde jsou ovsem dve
> partisnz, ale kazda jineho typu? win, ext3 (/boot) a reiserfs (/). Je jedno
> jeslti pod linux ci pod win. Pod linuxem to sand zvladne dd?
Ak tie partisny neobsahuju badblocks, tak dd alebo aj cat, cp. Pred
kopirovanim odporucam to odmountovat, alebo namountovat ro. Kopia sa
bude ukladat kam? Priamo na druhy disk, alebo to bude zaloha. Ak to
bude zaloha, tak sa ju oplati este pred ulozenim zipovat. Ak original
obsahuje dost volneho miesta, lepsou volbou nez kopirovat image
partisny moze byt pouzit cp -a alebo tar, alebo volne miesto prepisat
binarnymi nulami (aby sa nekopiravali/gzipovali zmazane subory (cp
/dev/zero subor_ktory_treba_po_zaplneni_partisny_zmazat)).

      Tibor

--
~~~~~
Tibor Zenis