Utlouk (outlook) mi kasle na certifikat SSL

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Úterý Listopad 29 22:33:50 CET 2005

>naiportovat ve widlich. Bohuzel outlook porad mele ze certifikat je
>neduveryhodny a nelze overit.Tak nevim co by mohlo byt spatne zkousel
>jsem to z OE i velkeho outlooku a nekolika verzi 2002, 2003..

Soubor /usr/share/ssl/certs/dovecot.pem (při standardní instalaci) si
zkopírujte do win a přejmenujte na *.crt. Jenom drobná kontrola - soubor
by měl začínat:
-----BEGIN CERTIFICATE-----
a končit:
-----END CERTIFICATE-----

Žádná jiná sekce tam nemá být. Pak na to ve win ťuknout pravým
tlačítkem, dát nainstalovat/naimportovat nebo jak to tam mají nazváno,
pak ručně vybrat autoritu. S oblibou používám "kořenová certifikační
autorita" (možná to není úplně bezpečné - rád se nechám poučit) a pak
dojít průvodcem až do konce. Pak už by neměl malý outlook řvát (velký
nepoužívám).

Petr Špatka