[VYRESENO] Re: Utlouk (outlook) mi kasle na certifikat SSL

Petr Bartel cyber na irix-servis.cz
Středa Listopad 30 13:00:44 CET 2005

Petr Bartel wrote:
> Dobry den,
> Jak ja nemam rad M$,do nedavna mi to krasne chodilo a nyni, ee. Mam
> server na nem postfix a k nemu dovecot. Poskytuju pop3s. Certifikat mam
> vygenerovani pro spravne CN, pokud teda nevadi ze na ten stroj se ten
> port pouze forwarduje ? A certifikat CA jsem zkonvertoval do .crt a
> naiportovat ve widlich. Bohuzel outlook porad mele ze certifikat je
> neduveryhodny a nelze overit.Tak nevim co by mohlo byt spatne zkousel
> jsem to z OE i velkeho outlooku a nekolika verzi 2002, 2003..
>
> Diky za moznou pomoc.

> [...]

Takze cely zakopany pes byl v tom ze se mi podarilo vygenerovat vlastni
CA ktera mela ve svem certifikatu CA:FALSE takze byla neduveryhodna
vzdy, mohlo za to pravdepodobne nastaveni v openssl.cnf kde v sekci
CA_default je nasmerovani na sekci usr_cert kde je CA:FALSE vyreseil
jsem to tedy na dobu vygenerovani CA odkazem na sekci v3_ca kde je
CA:TRUE a po vygenerovani CA jsem zmenil zpet. Generoval jsem pomoci
CA.pl -newca. Jestli to jde nejak jinak rad se poucim.

Tak diky

       Petr