Jak chranit sit pred viry z webu?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Listopad 30 00:01:51 CET 2005

Zdenek Prchal wrote:
> No ja na vycisteni pocitace pouzivam spybot http://www.spybot.info/
> To je ovsem reseni az ex-post a tudiz nekdy uz muze byt pozde. Ma
> sice i nejakou imunizaci, ale tu jsem zatim nemel odvahu vyzkouset.
Klidne ji vyzkousejte. Funguje to v podstate tak, ze urcite URL to
presmeruje na localhost nebo tak nejak. Pokud ty URL chcete i videt, tak si
navolte, ze to ma vlozit do souboru "hosts". Dobry je i TeaTimer, ktery zase
blokuje pokusy o zapis do registru. Je sice otravne, ze pri instalaci
nekterych programu na vas vyskoci okno s dotazem, jestli se to muze do
registru zapsat/smazat a mnohdy je tech dotazu behem instalace i nekolik
desitek, ale zase se vam do dulezitych registru (HKCU...Run, treba)
nedostane spousteni viru a adware.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz