Jak chranit sit pred viry z webu?

Petr Balas petr-news na balas.cz
Středa Listopad 30 03:04:32 CET 2005

Petr Vileta wrote:

> Jo, ale zkuste se Firefoxem dostat do internetoveho bankovnictvi. Prave
> kvuli ActiveX to nejde.

eBanka bez problemu, Ceska Sporitelna se zdala fungovat a tusim ze i GE mi
fungovala. To ze je Komercka neschopna, to je znama vec :-)
To lze obejit nastavenim maximalnich restrikci pro MSIE pro zonu Internet
(t.j. obyc clovek to takto nebude pouzivat) a dat tu Komercku do
Duveryhodnych serveru. No a dotycny to bude spoustet extra ikonkou.

--
Petr Balas - petr at balas dot cz