Dlouhá doba pripojeni na mailserver (mozna off topic)

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Středa Listopad 30 15:11:50 CET 2005

Asi mas pravdu, na jare jsem se snazila pochopit a nakonfigurovat
spravne nameserver, ktery jsem uz dost davno zdedila po predchazejicim
spravci. Zhroutila jsem to a 3 dny nam pak nesla
posta, tak jsem to nechala fungovat aspon tak, jak to bylo.

Na kontrolu dns pouzivam sleuth, tem mi pise
Hostmaster e-mail address is root na jean.plbohnice.cz
        -> jean.plbohnice.cz.   86400   IN      A       176.16.0.2
### Warning: MX records should be used for mail routing
        plbohnice.cz.   86400   IN      MX      1 jean.plbohnice.cz.
        1-ip-sesterna.plbohnice.cz.     86400   IN      A
192.168.27.183
        1-lekar-pr.plbohnice.cz.        86400   IN      A
192.168.26.59

Na konfiguraci pouzivam nsc, ktere mi A i PTR zaznamy vytvari, chyba
muze byt
nejspis v tom MX zaznamu.
Klientske pc MX zaznamy nemaji. Zkusila jsem k jednomu pridat MX zaznam,
ale pripojeni se nezrychlilo.

Jak to udelat, aby zmizelo to varovani? Musi byt u kazdeho pc taky MX?
Nebo je neco jineho spatne?
Uz se nameserveru trochu bojim, neni s nim moc legrace :-)

Predem diky
--Katerina