Dlouhá doba pripojeni na mailserver (mozna off topic)

Radek L linux na webland.cz
Středa Listopad 30 15:19:37 CET 2005

MX zaznam mas pouze na postu. tzn. je to zaznam na jaky stroj se ma
dorucovat posta. Pokud je cislo mensi napr.10 a na dalsim zaznamu 100
tak nejdrive bude dorucovat postu na stroj s cislem 10 a kdyz neni
pristupny posleho na dalsi stroj s cislem 100 (zalozni mail srv.)

Radek