=?iso-8859-2?Q?Dlouh=E1_doba_pripojeni_na_mailserver_?=(mozna off topic)

Josef Hrabec hrabec na ramgate.cz
Středa Listopad 30 15:46:57 CET 2005

zaznamy pro dns si edituji rucne, respektive mi je kazdy den v noci
upravuji skripty, ktere jsem si na to napsal a ja jim uz jenom predhazuji
tabulku s aktualnim stavem registrovanych pocitacu a jejich ip adres, nic
mene konfiguracni fajl pro bind je vazne velice jednoduchy, vypada nejak
takto:

$TTL 86400
@       IN      SOA     dnsserver.domena.com. hostmaster.domena.com. (
                        0511300314
                                3600    ; Refresh
                                900     ; Retry
                                172800 ; Expire
                                3600 )  ; Minimum

            IN      NS      dnsserver.domena.com.
            IN      MX      10 postovniserver.domena.com.
pc1         IN      A       10.0.200.1
pc2         IN      A       10.0.200.2
pc3         IN      A       10.0.200.3

atd. podobne i pro PTR zaznamy, v named.conf pak musis nadefinovat, ktery
fajl reprezentuje kterou domenu nebo sitovy rozsah....
zakladni konfigurace bindu vazne neni slozita....

p.