Jak preformatovat disk bez restartu, jde to? The kernel still uses the old table.

Oqak node.ch na centrum.cz
Sobota Říjen 1 11:24:41 CEST 2005

Jo vy nechapete co je za problem? :-))
A co tohle: > umount: /harddisk: Device or resource busy

Ja ten disk odpojil i fyzicky, vypnul, nepomohlo :-( I jsem vynutil odpojeni
USB device storage, nepomohlo. No nic, uz jsem to rebootnul, a je tu novy
problem, nejde to naformatovat na full-size.

Prochazel jsem i manual http://www.die.net/doc/linux/man/man8/mke2fs.8.html
a nic me nenepada, >4096 bloky tam popsany nerjsou tak nevim.

Asi budu muset sehnat DOSovy PartitionMagic 8.xx :-(