Jak preformatovat disk bez restartu, jde to? The kernel still uses the old table.

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pondělí Říjen 3 13:51:48 CEST 2005

Oqak <node.ch na centrum.cz> wrote:
> jeste doplnim, ze
>
> umount /harddisk/
> umount: /harddisk: Device or resource busy

celkom pekne moze drzat disk nieco namountovane....
ja som takto v chroote mountoval proc, potom som ukoncil chroot a snazil
sa odmountovat a neslo, lsof nic nevypisoval.... dost dlho mi trvalo nez
ma napadlo cim to je

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |