rychle vyrezavani obrazku na serveru

karpi karpi.lists na email.cz
Sobota Říjen 1 14:04:35 CEST 2005

29/09/05 17:27, pavel na ucw.cz napsal(a):
> Ahoj!

premitam premitam, kde se jenom takova data daji sehnat.. Jde o neco
free?

php mapscript (v distribuci mapserveru :)

> Zcela mimo, ale -- da se nekde mapovej podklad CR sehnat?
jedina free data cr, jsou shromazdovana na
http://k153-85.fsv.cvut.cz/~grass/geodata_cr/index.phtml
jestli mate nejaka dalsi, dejte vedet..

> Jinak existuje cosi jmenem mapserver, ale nikdy jsem to nezkousel.
> 								Pavel
jeste to neni oficialni a nemam o tom mluvit, tak pst.. ale, pokud
chcete vyzkouset, tak se neco chysta na:
http://212.67.91.19/mwc2/mwc.php?template=template1&map=/var/www/localhost/htdocs/czrep/czrep.map

mmchodem, zajima vas to? umite php? dejte vedet..