format disku nejde! Ze by moc velky disk?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Neděle Říjen 2 12:53:29 CEST 2005

Oqak napsal(a):

> Normální problém s velkým diskem - pod win se musí povolit podpora
> velkých disků v registrech.
>
>    ** i pod W2K3? To snad ne-e :-)

Asi ano protože se to muselo i pod win XP povolovat a ty jsou novější
jestli se nepletu.

Jeden s posledních SP to prý už povolí automaticky v XP nevím winšmejdy
nevedu a tak velký disk taky nemám. (mám 2x120G)

>    ** dalsi perly co jsem objevil - Pod Partitionmagicem neudelam FAT32
> vetsi, jak 199GB :-(( Znate nejake live-distro, kterym mohu pohodlne
> formatovat a rozdelovat disky vynulovat disk... Prikaz dd (ten tam mam)
> asi neni to pravy...

Jinak některé programy vám tu fatku nedovolí je to specialita M$, kdyby
ten program třeba varoval tak to beru ale že se šprajcne :-(

A teď jde ještě o to zda se s tím potom windows vyrovná.

Pokud ten disk připojujete jako masstorage není nějaký limit v tom
ovladači v jádře ?

Nebo případně ten disk byl koupenej i s tím externím řadičem ? Zda to
nemrší ten mezikus HD-USB co je u toho disku, už jsem takovéto problémy
viděl že se externí box na HD hádal s určitýmy disky a nezvládal podporu
LBA48 atd....

|    ICQ    179223500                    |

Milenci si rozumějí lépe, když mlčí.
		-- Anton Pavlovič Čechov