beh vetraku na notebooku HP

TTom tompelka na atlas.cz
Úterý Říjen 4 10:36:05 CEST 2005

No prave zmineny deamon acpid, v mem pripade kacpid dela penky
neporadek,  diky nemu je cpu stale na 90-100%. Pomohlo by zavadet jadro
noacpi nebo neco takoveho??
Co vlastne parametr noacpi zpusobi a jaky to ma dopad na chod notebooku??
Mate klasickou verzi Ubuntu nebo nejakou specialni pro notebook?? v
pripade ze ano kde ste ji stahul??
Diky.