beh vetraku na notebooku HP

Jan 'yanek' Bortl yanek na ya.bofh.cz
Úterý Říjen 4 11:12:22 CEST 2005

TTom wrote:
> No prave zmineny deamon acpid, v mem pripade kacpid dela penky
> neporadek,  diky nemu je cpu stale na 90-100%. Pomohlo by zavadet jadro
> noacpi nebo neco takoveho??

To netusim, nic takoveho nemam, pri instalaci ve fazi, kdyz jsem jeste
nemel acpid, tak se vetraky taky netocily, ale on to ten book chvilku
vydrzi..

Pouzivam jeste cpufreqd, takze mam vetsinu casu snizenou frekvenci na
800MHz (mam 1.6GHz procesor P-M). Vetraky se sice toci +/- furt, ale
temer neslysitelne.

> Co vlastne parametr noacpi zpusobi a jaky to ma dopad na chod notebooku??
> Mate klasickou verzi Ubuntu nebo nejakou specialni pro notebook??

Uz Ubuntu nemam, presel jsem na debian testing.

http://www.ubuntu.com/support/custom/hplaptops/view?searchterm=nx6110

> Diky.

nz.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] njs . netlab. cz